Poradnik o aborcji

terminacja ciąży

Terminacja ciąży

Terminacja ciąży – co to znaczy? Terminacja ciąży to nic innego, jak usuwanie ciąży. Przerwanie ciąży na terenie Polski jest

powikłania po aborcji farmakologicznej

Powikłania po aborcji farmakologicznej

Powikłania po aborcji farmakologicznej Wiele osób czuje się niekomfortowo z ideą aborcji, ale jest to wybór, który należy pozostawić kobiecie.

powikłania po aborcji próżniowej

Powikłania po aborcji próżniowej

Powikłania po aborcji próżniowej Kobiety, które znalazły się w niechcianej ciąży mają prawo do całkowicie legalnego zabiegu usunięcia ciąży do

do kiedy można usunąć ciążę

Do kiedy można usunąć ciążę?

Do którego tygodnia można usunąć ciążę w Czechach? Ciąża to dla wielu kobiet czas radości ale również obaw. Dlatego coraz

antykoncepcja awaryjna

Antykoncepcja awaryjna

Antykoncepcja awaryjna – czym jest? Antykoncepcja awaryjna to trudny temat, o którym wiele kobiet nie chce dyskutować. Wokół niego narosło